Efter den ordinære generalforsamling skal følgende materiale fremsendes senest den 1. november til LAG sekretariatet, lagtilskud@bpst.dk.
- Kopi af underskrevet referat af generalforsamling
- Kopi af bestyrelsens beretning godkendt af generalforsamling
- Kopi af godkendelsen revideret årsregnskab samt tilhørende revisionsprotokol
- Kopi af godkendt drifts- og likviditetsbudget
- Skema 6 - Bestyrelsessammensætning
Her finder du:
Skema 6 - Bestyrelsessammensætning - opdateret 16.09.2021
Ved ændring af vedtægterne, bestyrelsens sammensætning eller udviklingsstrategien
Ændrer generalforsamlingen vedtægterne for den lokale aktionsgruppe, sammensætningen i bestyrelsen eller udviklingsstrategien skal disse ændringer meldes til LAG sekretariatet i Plan- og Landdistriktsstyrelsen. Det skal ske senest 14 dage efter beslutningen er truffet til lagtilskud@bpst.dk.